Monday, October 29, 2007

Another tag

This is the one I've been totally dreading to get. A super super long one. 'Thanks' Daphne. ;)


1. Name one person who made you laugh last night?

Hmmm... did I laugh last night?

2. What were you doing at 0800?

Checking my emails.

3. What were you doing 30 minutes ago?

Watching my daily dose of Chinese drama serial.

4. What happened to you in 2006?

Nothing super interesting.

5. What was the last thing you said out loud?

Just finish reading those 2 books and go to sleep. No playing!

6. How many beverages did you have today?

I only drink water.

7. What color is your hairbrush?

Black and silver.

8. What was the last thing you paid for?

The taxi fare home.

9. Where were you last night?

At a kid's birthday party.

10. What color is your front door?

Cream

11. Where do you keep your change?

In a coin purse

12. What’s the weather like today?

Cool and breezy - weird for Singapore

13. What’s the best ice-cream flavor?

So many... but my favourite is Cookies and Cream or Chocolate Overload from Gelare

14. What excites you?

When my bakes or stuff I cook turn out great.

Preparing for my girl's birthday parties, or any party for that matter. I just love planning and seeing the results.

Christmas!

15. Do you want to cut your hair?

I just did. ;)

16. Are you over the age of 25?

Erm... ya

17. Do you talk a lot?

Sometimes, but like Daphne, with the right people, can talk a lot.

18. Do you watch the O.C.?

Er... no

19. Do you know anyone named Steven?

Yes

20. Do you make up your own words?

Not very often

21. Are you a jealous person?

It all depends, but not usually.

22. Name a friend whose name starts with the letter ‘A’.
Alison :)

23. Name a friend whose name starts with the letter ‘K’.

Karen! (My bestest friend!)

24. Who’s the first person on your received call list?

My papa

25. What does the last text message you received say?

"Ya maybe wed I go too. Eh got yr noodle cum muffin boxes in red and green, for christmas! Small ones 2.37 for pack of 5." (from my cousin Jill)

26. Do you chew on your straw?

Hehe, occasionally

27. Do you have curly hair?

Nope

28. Where’s the next place you’re going to?

Dreamland

29. Who’s the rudest person in your life?

Hmm... in my life? Can't remember.

30. What was the last thing you ate?

Sausage bun

31. Will you get married in the future?

Nope, hope not.

32. What’s the best movie you’ve seen in the past 2 weeks?

Haven't seen a movie in the past 2 weeks.

33. Is there anyone you like right now?

Many

34. When was the last time you did the dishes?

About 4hrs ago

35. Are you currently depressed?

No

36. Did you cry today?

No Korean dramas to watch, so no.

37. Why did you answer and post this?

Hmmm... I didn't want to be a spoilsport. Hehehe (sinister laugh), and so that I can 'torture' some others. Hehehe.


38. Tag 5 people who would do this survey.

1. The Singapore Housewife

2. HK Choo - You think I'd leave you out of this?! Think again! (you fu tong xiang, you nan tong dang - I must figure out how to do Chinese characters in here)

3. Miz Young - I love you too much to want to torture you, but I know yours will be fun. ;)

4. East Meets West

5. Cooking Momster


11 comments:

Karen said...

Yahhhhh!!! Quick, refer to Q.23.... that's me!!!! but can i change that question to the different letter.... like "D"???

Paw Paw said...

Hmmm..U drink only water?
No teh? No kopi?

Ahhh..so U are also a K.Drama fan..!

Little Corner of Mine said...

Nice tag! This is not a 'torture' tag lah, you should see some that need a lot of write up and thought, now that's torture! LOL!

singairishgirl said...

karen - Errr... I don't know about change of letter!

paw paw - Ya, water mostly, or juices, sometimes. I don't like hot beverages. Coffee makes me sleepy and gives me tummy aches, and tea will keep me awake all night.

little corner of mine - Huh? Any tag is a torture to me and worse, a long one.

daphne said...

thanks for doing this! heheh.. like u said mah, have to "share" the good and bad things. Cool in SG? man, this is like the reverse of Perth! Strange indeed.

singairishgirl said...

daphne - No probs girl... consider it a birthday present. Hahaha! Ya, it's very cool these few days.

singairishgirl said...

paw paw - No teh... I can't sleep. No kopi... get tummy ache. Hehe. Yes! Love Korean drama. Mum buys them and I watch them. Haha.

Sue Sue said...

Thanks for the tag and will do it once i am free. Currently busy with work after coming back from the trip.

singairishgirl said...

sue sue - sure, no prob. I know you have been extremely busy.

East Meets West Kitchen said...

So glad to know that we're both the same age! But what is a noodle cum muffin box?

singairishgirl said...

east meets west kitchen - Oh we are? Hmm... hehe. Well she calls it noodle cum muffin box but it's actually a chinese takeout container, the very common white boxes, because I gave her muffins once and I put them in there. Lol.